Πολιτική επιστροφών

ΑΛΛΑΓΕΣ


Η αλλαγή του προϊόντος πρέπει να είναι της ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας και κοστίζει 6 ευρώ! Η αλλαγή γίνεται δεκτή(εάν είναι δυνατή να γίνει) εφόσον πραγματοποιηθεί αυστηρά μέσα σε 14 ημέρες, από την ημερομηνία παραλαβής του.

  • Αλλαγή στο νούμερο ή στο σχέδιο.

  • Αλλαγή λόγω ελαττώματος του προϊόντος ή λάθος σχεδίου.
    Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε!Ο τρόπος αλλαγής είναι άμεσος και πολύ σύντομος . Σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν και το ανταλλάσσετε με το παλιό ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ με τον courier τη στιγμή της παράδοσης!!! Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος είναι:
    * να μην είναι χρησιμοποιημένο.
    * να μη φέρει εσωτερικές ή εξωτερικές φθορές
    * να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς του.
    * να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί

    Όσα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ(ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ) δεν επιδέχονται αλλαγής και επιστροφής ! ! !

  • Σε περίοδο εκπτώσεων το περιθώριο επιστροφής διαμορφώνεται αυστηρά εντός 5 ημέρών από την ημερομηνία παραλαβής και αφορά μόνο αλλαγές σε νούμερο(εφόσον είναι διαθέσιμο), άλλες αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές!

  • Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το gigistyle.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν μυρωδιές, βρωμιές, φθορές και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας των. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το gigistyle.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος. Στις περιπτώσεις αυτές τα προϊόντα επιστρέφονται σε εσάς με δική μας χρέωση.

  • * Σε περιπτώση αλλαγής για Κύπρο, στέλνετε το δέμα με δικιά σας χρέωση στην εταιρία και μόλις το παράλαβουμε,προχωράμε στην αλλαγή και χρεώνεστε τα μετάφορικά της αποστολής που ειναι 7,00 € (Για δέματα 1 κιλού) !

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ! ! !

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ :
  • To κόστος της επιστροφής των προϊόντων γίνετε με δική σας χρέωση μόνο με ΚΟΥΡΙΕΡ!
  • Με την παραλαβή του δέματος ελέγχουμε αν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφονται τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
    Το δέμα μέχρι που να φτάσει σε εμάς είναι σε δική σας ευθύνη για το αν χαθεί ή πάθει οποιαδήποτε ζημιά καθώς επίσης όπως και το προιόν επιστροφής θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι, να μην έχει πλυθεί, να μην έχει υποστεί καμία αλλοίωση).
  • Να σας ενημερώσουμε ότι οι επιστροφές χρημάτων μας γίνοντε μέσω της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ BANK! Σε περίπτωση που έχετε άλλη τράπεζα τα έξοδα συναλλαγής επιμερίζονται και από τις δύο πλευρές!
  • Τέλος τα έξοδα αποστολής των 5€ δεν επιστρέφονται, επιστρέφεται μόνο η αξία του ρούχου! Αλλαγές και επιστροφές γίνονται αυστηρά εντός 14 ημερών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ! ! !

Παραγγελίες προϊόντων
Οι παραγγελίες του εκάστοτε χρήστη/ καταναλωτή υποβάλλονται μέσω της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.gigistyle.gr. Προ της υποβολής της παραγγελίας (checkout) ο καταναλωτής λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των γενικών όρων χρήσης του ιστοτόπου και πώλησης των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης και Συναλλαγών & την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων». Με την επιλογή της ανωτέρω σήμανσης ο καταναλωτής δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι, πριν την υποβολή της παραγγελίας του, έλαβε με κατανοητό και ευκρινή τρόπο γνώση των εξής πληροφοριών: των κύριων χαρακτηριστικών του εκάστοτε προϊόντος που παρήγγειλε, της συνολικής τιμής του προϊόντος μετά του ΦΠΑ, όλων των στοιχείων δημοσιότητας και επικοινωνίας της Επιχείρησης, των τρόπων παράδοσης και των μέσων πληρωμής, της προθεσμίας εντός της οποίας η Επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα, των προϋποθέσεων, εξαιρέσεων, διαδικασιών και προθεσμίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, του κόστους επιστροφής των προϊόντων σε περίπτωση υπαναχώρησης, των προϋποθέσεων αντικατάστασης προϊόντων, της ύπαρξης ευθύνης της Επιχείρησης για ελαττωματικά προϊόντα ή ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων, των όρων χρήσης του παρόντος διαδικτυακού τόπου, των προϋποθέσεων της ασφάλειας των συναλλαγών του, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Επιχείρηση και της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας. Αφ’ ης στιγμής ολοκληρωθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία του καταναλωτή διά της συμπληρώσεως και αποστολής της ανωτέρω φόρμας παραγγελίας, η Επιχείρηση αποστέλλει στο σχετικώς δηλωθέν από τον χρήστη/ καταναλωτή e-mail, το αντίστοιχο αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος με θέμα «Επιβεβαίωση παραγγελίας», στο οποίο περιλαμβάνονται η επιβεβαίωση της παραγγελίας του, το συνολικό τίμημα και η εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σε κάθε δε περίπτωση η Επιχείρηση υποχρεούται να παραδώσει τα παραγγελθέντα εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την επιβεβαίωση παραγγελίας ή σε μεταγενέστερο συμφωνημένο χρόνο, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τον καταναλωτή. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση καταρτισθείσα δημιουργώντας εκατέρωθεν αξιώσεις για τα συμβαλλόμενα μέρη από την αποστολή και λήψη του ηλεκτρονικού μηνύματος της Επιχείρησης με την ένδειξη «Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί». Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διεκπεραιώσει κάθε παραγγελία του χρήστη/ καταναλωτή, σε περίπτωση δε που προκύψουν ιδιαίτερες συνθήκες κατά τις οποίες η διεκπεραίωση της παραγγελίας δεν μπορεί να καταστεί δυνατή, η Επιχείρηση θα επικοινωνεί με τον καταναλωτή το αργότερο εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής του επιβεβαιωτικού της παραγγελίας e-mail, με την ύπαρξη της δυνατότητας για τον καταναλωτή είτε να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο παρόμοιο είτε να ακυρώσει την παραγγελία, επιστρέφοντάς του η Επιχείρηση το τυχόν καταβληθέν τίμημα. Σε κάθε περίπτωση η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώνει κάθε παραγγελία ανά πάσα στιγμή, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, ενημερώνοντας τον καταναλωτή και επιστρέφοντάς του κάθε τυχόν καταβληθέν τίμημα. Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της Επιχείρησης και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης αγοράς των προϊόντων από την πλευρά του καταναλωτή. Σε περίπτωση που ζητηθεί από την Επιχείρηση η επιστροφή τους και ο καταναλωτής αρνείται να τα επιστρέψει για διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερολογιακών ημερών, τότε η άρνησή του αυτή θεωρείται δήλωση βούλησης από την πλευρά του για αγορά των εν λόγω προϊόντων και οφείλει να καταβάλει την αξία τους. Οι τιμές των προϊόντων δύνανται να αλλάζουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Η ένδειξη «web offer» σημαίνει ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει διαφορετική τιμή, εφόσον η αγορά του γίνει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος από αυτήν στην οποία διατίθεται στο φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης. Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές των προϊόντων που αγοράσθηκαν από το φυσικό κατάστημα και εκ των υστέρων ο καταναλωτής διαπίστωσε την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι διάφορες προσφορές των προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και τηρείται αυστηρή σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών. Η ένδειξη «προσωρινά εξαντλημένο» τίθεται όταν το προϊόν έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί ή δεν αναμένεται άμεσα η παραλαβή του. Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της, χωρίς να δύναται να εγγυηθεί μετά βεβαιότητας προς τούτο, αναλαμβάνοντας παράλληλα να ενημερώσει τους καταναλωτές για την έλλειψη κάποιου προϊόντος, χωρίς να υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη γι’ αυτό. Η Επιχείρηση στα πλαίσια της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να παρουσιάσει τα προς πώληση προϊόντα της με τον ακριβέστερο δυνατό τρόπο. Ωστόσο, είναι πιθανό οι παρεχόμενες από το ηλεκτρονικό κατάστημα πληροφορίες να περιέχουν ανακρίβειες ή να είναι ελλιπείς. Δεδομένης μάλιστα και της εξ αποστάσεως πώλησης προϊόντων, είναι δυνατό συγκεκριμένες ιδιότητες πωλούμενων προϊόντων, όπως επί παραδείγματι υφασμάτων, να διαφέρουν ελαφρώς από την παρουσίασή τους στον παρόντα διαδικτυακό τόπο έναντι της πραγματικής τους υφής ή υπόστασης. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων, τα οποία προέκυψαν κατά την εισαγωγή ή ενημέρωση των πληροφοριών των προϊόντων, διατηρώντας το δικαίωμα να τροποποιήσει τυχόν λάθη ή να ενημερώσει την ιστοσελίδα ανά πάσα στιγμή, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. Εφόσον το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του καταναλωτή, έχει τη δυνατότητα να το επιστρέψει σύμφωνα με όσα ορίζονται στον υπ’ αρ. 8 όρο «Επιστροφές Προϊόντων- Αποζημίωση». Περαιτέρω, η Επιχείρηση παρέχει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να παραγγείλει τα διαθέσιμα προϊόντα διαδικτυακά και να τα παραλάβει από το φυσικό κατάστημα, έχοντας αποπληρώσει το τίμημα με τους ηλεκτρονικώς αναφερόμενους τρόπους στον υπ’ αρ. 4.6 όρο «Τρόποι πληρωμής». Η δυνατότητα αυτή δίνεται είτε εφόσον ο καταναλωτής έχει ήδη εγγραφεί ως χρήστης στο ηλεκτρονικό κατάστημα και έχει ήδη υποβάλει την παραγγελία του είτε πραγματοποίησε την παραγγελία του ως απλός επισκέπτης, ώστε να είναι εφικτό να εξακριβωθούν στο φυσικό κατάστημα τα δηλωθέντα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο επικοινωνίας).

Ακυρώσεις παραγγελιών
Ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την ολοκλήρωσή της είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ggonlinegr@gmail.com είτε τηλεφωνικά καλώντας στο +2310567459.

Παράδοση παραγγελιών

Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΣΤΗΜΑ .

Παράδοση στον τόπο που όρισε ο καταναλωτής Την παρούσα χρονική περίοδο η Επιχείρηση παραδίδει μόνον εντός της Ελληνικής και Κυπριακής Επικράτειας. Παρακαλείται ο καταναλωτής όπως βεβαιωθεί ότι η διεύθυνση που δηλώνει και στην οποία θα αποσταλεί η παραγγελία είναι ορθή. Τα προϊόντα αποστέλλονται στον τόπο που υποδεικνύεται από τον καταναλωτή στη Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), μετά από ενημέρωση της Επιχείρησης ότι τα παραγγελθέντα είναι έτοιμα προς αποστολή με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Η Επιχείρηση προωθεί στις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών τα προσωπικά στοιχεία του καταναλωτή, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να δύναται να ολοκληρωθεί η παράδοση και γενικά η εκτέλεση των παραγγελιών. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του ο καταναλωτής δηλώνει ότι συναινεί στη διαβίβαση των εν λόγω στοιχείων του στις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών για τον ανωτέρω αναφερόμενο λόγο της παράδοσης των αγορασθέντων προϊόντων. Εφόσον ο καταναλωτής δεν παραλάβει τα προϊόντα μετά τη λήψη των σχετικών ειδοποιήσεων από την εταιρία ταχυμεταφορών, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση, επιστρέφοντας το τυχόν εισπραχθέν τίμημα αλλά όχι τα έξοδα επιστροφής του, τα οποία θα βαρύνουν τον καταναλωτή.

Κόστος αποστολής
Το κόστος αποστολής για παραγγελίες άνω των 50,00 € είναι δωρεάν. Σε κάθε άλλη περίπτωση για όλη την Ελληνική Επικράτεια το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 5,00 € μαζί με αντικαταβολή , με την επιφύλαξη τυχόν περαιτέρω χρέωσης της υπηρεσίας ταχυμεταφορών σε δυσπρόσιτες περιοχές ή άλλων επιβαρύνσεων οι οποίες ευλόγως δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων και για τις οποίες ο καταναλωτής θα ενημερώνεται πριν την υποβολή της παραγγελίας του, ευθύς μετά την υπόδειξη του τόπου παράδοσης. Τυχόν λανθασμένη δήλωση διεύθυνσης αποστολής των παραγγελθέντων και συνακόλουθος λανθασμένος υπολογισμός των εξόδων αποστολής, βαρύνει αποκλειστικώς τον καταναλωτή.

Χρόνος παράδοσης
Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστέλλει τα παραγγελθέντα προϊόντα εντός 1-4 εργάσιμων ημερών, και πάντως σε διαφορετική περίπτωση όχι πέραν των 20 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που, λόγω ιδιαίτερων συνθηκών, τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στον καταναλωτή εντός 20 ημερολογιακών ημερών, ο τελευταίος έχει την επιλογή είτε να συνεχιστεί η διαδικασία της πώλησης, τάσσοντας παράταση ως προς το χρόνο παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων, είτε να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας του και επιστροφή του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος.

Ανωτέρα βία
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για την παράβαση των παρόντων όρων (συμπεριλαμβανομένης και της παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων) που οφείλεται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της και εκφεύγουν του ελέγχου της. Ενδεικτικώς αναφέρονται οι περιπτώσεις απεργιών εντός της Ελληνικής Επικράτειας, τρομοκρατικών ενεργειών, ακραίων καιρικών φαινομένων (σεισμών, πλημμυρών), πυρκαγιών, πολέμων, φυσικών καταστροφών, πανδημίας, προβλημάτων των προμηθευτών/ μεταφορών/ παραγωγής, μηχανικών βλαβών, διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικών ή νομοθετικών πράξεων και εν γένει οποιωνδήποτε περιστατικών τα οποία δεν επιτρέπουν τη σωστή εκτέλεση των παρόντων όρων και των παραγγελιών.

Επιστροφές προϊόντων- Αποζημίωση

Δικαίωμα Υπαναχώρησης εξ αποστάσεως συμβάσεων
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς αναιτιολόγητα και εντός 14 ημερολογιακών ημερών, αρχόμενης από την επομένη της παραλαβής των παραγγελθέντων προϊόντων. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εφόσον έχουν αποσταλεί πίσω τα αγαθά προ της λήξης του 14ημέρου. Ο καταναλωτής δύναται να παραδώσει τα προϊόντα είτε αυτοπροσώπως στο φυσικό κατάστημα είτε να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο φυσικό κατάστημα, στη διεύθυνση που αναγράφεται στον υπ’ αρ. 13 όρο «Επικοινωνία» των παρόντων. Το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή ασκείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του από το φυσικό κατάστημα ή από την παράδοσή του από την εταιρία ταχυμεταφορών, δηλαδή από τη στιγμή που απέκτησε τη φυσική κατοχή πάνω στο προϊόν. Σε περίπτωση παραγγελίας περισσότερων του ενός προϊόντων, των οποίων η αποστολή έχει γίνει τμηματικώς, η προθεσμία των 14 ημερών άρχεται από την παραλαβή της τελευταίας παράδοσης προϊόντων, που αποτελεί και την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να επιστρέψει το προϊόν στην ίδια άριστη κατάσταση, στην οποία το παρέλαβε, και ειδικότερα το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να φέρει τις αρχικές ταμπέλες- καρτελάκια τιμών, να μην φέρει φθορές, σκισίματα, χαραγές ή οποιεσδήποτε άλλες αλλοιώσεις, καθώς και να μην λείπουν όλα τα τυχόν περιεχόμενα έγγραφα (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων) και εξαρτήματα της αρχικής συσκευασίας. Ειδική μνεία γίνεται για την περίπτωση επιστροφής ενδυμάτων ή μαγιώ, τα οποία, εκτός των ως άνω αναφερόμενων απαγορεύσεων, δεν θα πρέπει να έχουν πλυθεί ή καθαριστεί με νερό ή απορρυπαντικό. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να προσκομίζεται με το δέμα επιστροφής το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Ο καταναλωτής φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τη διακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων βαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον καταναλωτή και ως εκ τούτου, η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον ο καταναλωτής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για τα έξοδα επιστροφής του, από την εταιρία ταχυμεταφορών. Τα έξοδα επιστροφής δύνανται να μην καταβάλλονται από τον καταναλωτή με ξεχωριστή πληρωμή κατά την επιστροφή των προϊόντων αλλά να αφαιρούνται, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό προς επιστροφή στον καταναλωτή οφειλόμενο χρηματικό ποσό. Σε περίπτωση που η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης και δη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος μεγέθους προϊόντος, το κόστος επιστροφής θα βαρύνει αποκλειστικά την Επιχείρηση. Για την περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων, η Επιχείρηση θα επιβαρυνθεί του κόστους επιστροφής τους, με την επιφύλαξη όσων τυποποιούνται στον Όρο 2 «Παραγγελίες προϊόντων» § 4 των παρόντων. Η σχετική δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή (εντός 14 ημερολογιακών ημερών) γίνεται εγγράφως είτε χρησιμοποιώντας το συνημμένο στην ενότητα «Τρόποι αποστολής και Επιστροφές» υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, όπως αυτό εμφαίνεται στην ιστοσελίδα www.gigistyle.gr, είτε με οποιοδήποτε άλλο έγγραφο διαλαμβάνει τη σχετική και σαφή δήλωση υπαναχώρησης, οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι αυτό. Το έγγραφο της δήλωσης υπαναχώρησης αποστέλλεται είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της Επιχείρησης που αναφέρεται στον υπ’ αρ. 13 όρο «Επικοινωνία» είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Επιχείρησης ggonlinegr@gmail.com, ορίζοντας ως θέμα του ηλεκτρονικού μηνύματος «Δήλωση Υπαναχώρησης» ή «Επιστροφή προϊόντος». Στη δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο, ο αριθμός παραγγελίας, ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας και η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή, ώστε να καθίσταται εφικτή η επικοινωνία της Επιχείρησης με τον καταναλωτή. Η Επιχείρηση, αφότου λάβει γνώση μέσω των ανωτέρω αναφερόμενων τρόπων για τη βούληση υπαναχώρησης του καταναλωτή, υποχρεούται να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της σχετικής δήλωσης και να αποδώσει στον καταναλωτή το τυχόν καταβληθέν τίμημα, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη λήψη αυτής. Ωστόσο, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμά της να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα ή το σχετικό αποδεικτικό επιστροφής τους από τον καταναλωτή. Στην περίπτωση χρέωσης του καταναλωτή μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας, η Επιχείρηση εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα, ώστε να διενεργήσει κάθε απαραίτητη ενέργεια, χωρίς να φέρει ουδεμία άλλη ευθύνη για το χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, ο οποίος αφορά τη σύμβαση μεταξύ του καταναλωτή και του οικείου τραπεζικού ιδρύματος. Ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα για την επιστροφή χρημάτων στον καταναλωτή, σε περίπτωση πληρωμής του με κατάθεση στον λογαριασμό της Επιχείρησης, θα υπολογιστούν και θα βαρύνουν αμφότερα τα μέρη εξ ημισείας. Προϊόν το οποίο πωλήθηκε με επιπλέον δώρο, θα επιστραφεί σε περίπτωση υπαναχώρησης μαζί με το επιπλέον δώρο, ειδάλλως η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο από την Επιχείρηση οφειλόμενο τίμημα.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή δεν εφαρμόζεται στις κατωτέρω αναφερόμενες περιπτώσεις: α) το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και η παραλαβή τους έγινε από αυτό, συνεπώς δεν θεωρείται πώληση καταρτισθείσα από απόσταση. β) σε περίπτωση προμήθειας αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως ενδεικτικά κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα, σκουλαρίκια κλπ.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων/ εσφαλμένων παραγγελιών
Άπαντα τα προς πώληση προϊόντα της Επιχείρησης καλύπτονται από την εγγύηση που χορηγείται από τους προμηθευτές/ κατασκευαστές των προϊόντων για την έλλειψη πραγματικών ελαττωμάτων ή συνομολογημένων ιδιοτήτων τους. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής λάβει ελαττωματικό προϊόν δικαιούται να ενημερώσει προς τούτο την Επιχείρηση και διαζευκτικώς είτε να απαιτήσει χωρίς περαιτέρω επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ομοειδές, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, είτε να ζητήσει μείωση του τιμήματος, είτε να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Με την επιλογή του καταναλωτή για αντικατάσταση του προϊόντος, η Επιχείρηση θα προβεί στην αντικατάστασή του σε εύλογο χρόνο. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον καταναλωτή, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται ρητώς για την προηγούμενη της αντικατάστασης διάγνωσή του περί της ελαττωματικότητας ή μη αυτού. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής λάβει εξ’ ολοκλήρου εσφαλμένη παραγγελία ή μέρος της παραγγελίας αντιστοιχεί σε μη παραγγελθέντα προϊόντα οφείλει να ενημερώσει σχετικώς την Επιχείρηση και να προβεί στην άμεση επιστροφή τους χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Άλλως, σε περίπτωση που ζητηθούν από την Επιχείρηση και μετά το πέρας 15 ημερολογιακών ημερών από την ανεπιφύλακτη παραλαβή των εσφαλμένως απεσταλθέντων προϊόντων, τεκμαίρεται ότι αποδέχεται την σύμβαση πώλησης και γι’ αυτά τα προϊόντα και συνακόλουθα οφείλει το αντίτιμο της αξίας τους, όπως ρητώς προβλέπεται και στον υπ’ αρ. 2 όρο «Παραγγελίες προϊόντων» των παρόντων.

Αλλαγές προϊόντων
Επιτρέπονται οι αλλαγές προϊόντων, εφόσον πραγματοποιηθούν αυστηρώς εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους και αφορούν προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε περιόδους εκπτώσεων και λόγω της μικρής χρονικής τους διάρκειας, οι εν λόγω αλλαγές θα γίνονται δεκτές μόνον εφόσον πραγματοποιούνται εντός 6 ημερών από την παραλαβή τους και εφόσον αφορούν σε αλλαγή μεγέθους ομοειδούς προϊόντος και όχι διαφορετικού είδους. Το κόστος για την αλλαγή ανέρχεται στο ποσό των 6,00 ευρώ για όλη την Ελλάδα, τα οποία επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Όσον αφορά την Κύπρο, τα έξοδα για την αλλαγή ανέρχονται στα 7,00 ευρώ ανά κιλό και σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας ταχυμεταφορών για κάθε επόμενο. Τα προϊόντα που ανήκουν στην ειδική κατηγορία «Προσφορές» δεν δύνανται να επιστραφούν ή να αλλαχθούν. Ειδικότερα αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν λόγω επιθυμίας του καταναλωτή διαφορετικού σχεδίου ή μεγέθους ή λόγω ελαττώματος, σύμφωνα με τον υπ’ αρ. 8.3 όρο των παρόντων. Πέραν των προδιαληφθέντων, για να γίνει οποιαδήποτε επιστροφή δεκτή θα πρέπει το προϊόν να επιστρέφεται στην ίδια άριστη κατάσταση, στην οποία παρελήφθη, και ειδικότερα να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να φέρει τις αρχικές ταμπέλες- καρτελάκια τιμών, να μην φέρει φθορές, σκισίματα, χαραγές ή οποιεσδήποτε άλλες αλλοιώσεις, καθώς και να μην λείπουν όλα τα τυχόν περιεχόμενα έγγραφα (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων) και εξαρτήματα της αρχικής συσκευασίας. Ειδική μνεία γίνεται για την περίπτωση επιστροφής ενδυμάτων ή μαγιώ, τα οποία, εκτός των ως άνω αναφερόμενων απαγορεύσεων, δεν θα πρέπει να έχουν πλυθεί ή καθαριστεί με νερό ή απορρυπαντικό.

Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετική με την Επιχείρηση ή το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.gigistyle.gr, οι καταναλωτές δύνανται να συμπληρώνουν και να αποστέλλουν τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα, στην ενότητα «Επικοινωνία», ή να αποστέλλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ggonlinegr@gmail.com ή να επικοινωνούν τηλεφωνικώς με την Επιχείρηση στο +2310567459 ή ταχυδρομικώς στην ταχυδρομική διεύθυνση, 26η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 28, Τ.Κ. 54627, Θεσσαλονίκη.